Ledig dag...

o inget händer, jag hatar när jag är ledig o inget har planerat.
Ska väl egentligen ta tag i damsugaren för mitt golv är inte roligt...
Men det är heller inte roligt att inte ha någon matta, varenda smula syns ju.
Snart åker jag o köper en ryamatta som alla andra har!
Haha, jag har kommit på att jag vill göra om lite, redan!!!
Ne men jag vill byta tv-bänk o hylla över,
eftersom jag har satt upp det exakt lika dans som i mitt rum hemma hos mamma o pappa. Så det känns som det inte är mitt egna än, haha.
Sen har man det lite knapert med pengar, så jag får väl vänta till jag får det lite bättre!

Idag är mamma i ullared, hoppas hon kommer hem med lite fint till mig, hihhi.
Jag skrev precis att jag ville ha Gossip girl, den första. Det verkar vara en bra serie. Så får väl se om hon hittar den..

Juste, Matilda o jag ska börja träna idag, med TGS, alla säger att det är så bra, så det kan vi ju hoppas på då :)
Jag har nu över helgen fått sug av att börja plugga. Plugga till Polis me, den ni ;)
Då måste jag träna massa, träna smidigheten först o främst.
Hur ska detta gå ;)

Helgen var helt okej, i fredags var det fotbolls återträff med damlaget, var himla kul.
Pratade massa minnen o dumma komentarer som lagts under åren, sjöng kareoke, dansa o hade jätte kul!
Jobbade hela helgen så det blev inte jätte sent.
På lördagskvällen var jag hos mamma o pappa, vi kollade film o bara myste. Villia var där me :)

jahopp, dags för frulle.
Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0