Godmorgon

Just nu sitter jag o letar efter en fotölj, känner verkligen att jag behöver mer sittplatser.
Har hittat en, ikea stockholm, 1,5 sits. Men den finns upp i storstan o är beige. Nja jag vet inte.
Beige o grått, passar det?! Helst vill jag ha en vit stor fotölj som man bara kan mysa ner sig i.
Någon som sitter med det? :)

nehe, nu ska jag ta mig ut, efter att legat inne o varit sjuk 2-3 dagar.
Har inte varit kul kan jag säga, eftersom att jag bara haft en rejäl förskylning o ingen feber så har jag lätt blivit rastlös..
Men snart kommer Villia hit, vi ska mysa lite till Josse slutar.
Sen blir det hockey.
Vet inte vad som händer ikväll, pratades om lite vinkväll, annars vet jag inte.
Det är sånt som märks.

Igår var vi ute o hälsade på lilla Tuva (Sofias mammas nya hund) sååå himla söt, en såndär Lassiehund som jag bara vill kela med hela tiden. Oh en redig nallebjörn :) sen åkte vi hem, hyrde film o köpte med pizza.
De tvingade mig o se Twilight, men jo jag ska faktist hålla med om att den var bra, jag somnade inte ialf ;)
Men någon film som ni måste se är Taken, fy fasen vilken bra film, vill bara se den igen..

jaja, dags för frukost!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0