Fotografering

oj nu blev jag osäker om jag stavade rätt? haha.

helgen har ialf varit bra, i fredags var vi hemma hos Sofia, kollade på idol o bara tjata. Alltid lika kul..
Lördag var det som sagt klassfest, Matilda, Stina o jag började hemma hos mig, gjorde oss iordning, tog några glas innan killarna kom (läs Cotten, Danne o Jimmie). Sen gick vi vidare till Sabina.
Efter ett tag fick vi igång festen men dans o sång.
Sen blev det stan, haha Matilda o jag satt o tänkte på om vi hade kul eller inte denna kväll.
Undra hur man ska ta det haha. Vi höll ialf ihop hela kvällen för ovanlighetens skull o det var kul ialf :)
Sen vill jag inte änns prata om hur kvällen slutade..
Men så kan det bli, o jag hoppas att det inte blir så stor sak av det.
Jag har lärt mig att du o jag inte kan dricka ihop ialf, allt blir bara fel.
Så, sluttjatat o det. Jag vill bara glömma det.

Idag är det fotogrefering som gäller,
Måste snart dra mig hem till mamma o leta upp gamla familjekort.
De ska visst göra ett litet repotage till lördag.
NI ANAR INTE HUR NERVÖS JAG ÄR!!! Haha..
Eh det kommer väl gå bra, det roligaste ska bli att bli stylad innan programet :)

jaja, nu är det dax att gör sig iordning, måste ringa massa samtal med innan de kommer.
Har nog inget jobb efter nästa vecka, ingen a-kassa o en lägenhet med massa utgifter, hur ska detta gå?
Jag tycker det är skit trist eftersom jag trivs så bra på västa berg, bläääää!

Nått jag är glad över är att Nina är hemma i stan, hihiii.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0