???

Nu sitter jag här med min frukost, ska snart på massage, sen jobbar jag några timmar!
Skönt när jobbet kommer igång igen, blir så rastlös av att vara sjuk.
Ska hämta lilla Villia sen me, får se vad vi hittar på!

Jag förstår inte varför allt tråkigt kommer på en och samma gång, hur mycket ska man orka innan man bryter ihop? Aldrig tar det slut..
Men men, så ska väl livet se ut, sorgligt bara!

I helgen blev det visst utgång, förfestade hos Josse, blev endel singstar, det kan ju inte bli annat än en lyckad kväll, tyvärr blev utgången inte lika rolig, eller slutet ialf, men jag hoppas att det löser sig med tidens gång!
Jag kan ta mycket men inte när någon trycker på helt fel knappar..

jaja, dags att göra sig klar.
Ha det bra.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan alltid ringa till mig när du känner dig ledsen, det hoppas jag du vet! :)

Och snart kan du fly upp till mig gumman! PUSS

2009-09-08 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0