Bingolotto :)

Har precis stigit upp från sängen, ska piggna till sen blir det jobb!
Igår var en hektisk dag, jobbade till fyra, men innan det hann mamma ringa o storgråta,
fattade direkt att det var glädjetårar, HON HAR VUNNIT PÅ BINGOLOTTO :):):)
Ja, så nästa lördag är det Jag o Jocke som ska tävla åt mamma i direktsändning.
Hehe Finalchansen, jag kan inte fatta.
Vi ska bli stylade o få vara med i studion med alla kändisar, o jag ska få träffa LOTTA ENGBERG, alltid älskat henne :D:D
Undra om jag ska på mig mina Steve madden skor, måste ju visa upp lite ;)
Så¨missa inte bingolotto nästa lördag på tv4 kl. 21.00!!!
Slut tjatat om det..

Ikväll blir det nog bara mys med tjejerna, o imon är det klassfest..
Det kan nog bli kul, vi ska vara några här innan o ta ett glas, sen fortsätter vi till Sabina, kul kul :)
Hoppas på att vi kan åka en sväng till Ikea på lördag med, köpa matta framförallt, min lägenhet känns naken..
Så på söndag blir det lite fix i lägenheten, sen hockey, o sen självklart Bingolotto.
Måste ju ha lite taktik ;) haha
Så ser min helg ut..
Sen kommer Nina hem på måndag, jag längtar :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, åhh vad glad jag blir för din skull!

Gud va kul! :) Ska titta på dig och använd skorna, det låter som en bra idé!

Ha så kul på klassfesten imorgon så syns vi snart!

pusspuss

2009-09-18 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0