torsdag

snart helg, o jag jobbar bara söndag kväll. Gött :)
Jag sitter o väntar på att pappa ska komma o hämta mig, ska på stan med mamma en sväng, göra några ärenden.
Sen blir det systemet med den nyblivna 20 åringen EBBA ;)
Ska köpa lite till lördag då det är Coktailparty, någon som har bra förslag på drinkar?
På lördag ska jag flör första gången gå ut i min rosa klänning o Steve madden skorna :)

Kanske ska säga nått om helgen som varit.
SÅ HIMLA KUL. jag vill bara göra om det igen igen igen.
Bli sminkad, känna sig lite speciell o bara var där :)
Tyvärr gick det inte så bra som det kunde. Men självklart är vi glada för det!
Det som retar mig mest är att när jag prov spelade innan fick jag tre ggr så mycket..
Men men. vi kom hem med MYCKET mer än vad vi hade innan :)
O jag fick träffa Lotta, hon var å trevlig så, hon fick en att inte vara så nervös när man väl skulle upp!

Sluttjatat om det. Nu ska jag gå ut i mina nya stövlar, näst intill lårhöga med spännen.
Mmm love it ;)

Ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

klart jag kommer till dig också :)

uppdatera bloggen snart!!

2009-10-05 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0