Tisdag sex/tio nollnio

Ska snart göra mig iordning,
har möte med jobbet klckan ett.
Var så skönt att bara få ligga o dra sig i sängen i hela två timmar, :D
Sen har jag hinnit med o städa o äta en stor o god frukost.

Helgen har varit bra, i fredags åkte Amanda o jag till eksjö o kollade på Idol.
Längesen man var där nu, så det var trevligt :)
Lördagen var det som sagt cocktailparty hos Ebba, klädde upp sig fint o hade kul.
Satt o prövade massa olika drinkar, favoriten blev rosapantern :)
Sen blev det parken, höll emst ihop med Matilda, alltid lika kul,
ingen dålig man fick till en dans med också ;) haha



Min vardag går mest ut på jobb, träning o tv.. Så en höst ska vara :)
Idag ska jag även få reda på om jag har nått jobb i framtiden eller inte. Lite nervös..
vet inte vad jag ska göra annars, usch inte kul att gå tillbaka till timvik igen!!!!

Jag längtar efter Nina massa, längtar tills de fått sin lägenhet så jag kan komma upp o visa upp mig ;)

Ha en bra dag. PUSS




Kommentarer
Postat av: Nina



Det var på tiden med en uppdatering ;)



Du var kanonfin i lördags och jag önskade att jag var med dig och Matilda på barbados också,som förra året :) Hittade bilderna på det igår..!



Tack, saknar dig också! Men vi syns ju om mindre än två veckor :)

PUSS

2009-10-06 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0