parteeey

Jag vill bara bli pigg, detta ska bli en kanon kväll..
Amanda sitter o lockar håret o blir snygg, men vad ska jag göra, vad ska jag ha på mig???
Alltid samma problem!
Ne, jag orkar inte lägga ner så mycket tid på det, lägger mig nog i soffan igen.
Vila in i det sista..

Ikväll blir det som sagt fest hos Fille, 20 år och precis hemkommen. Detta ska väl firas??? :D:D
Sen blir det att heartbreaka med Nina på babar, o såklart med alla andra me. Men det är så kul att hon är hemma. Saknar henne såfort hon åker!

Förutom att ligga i soffan o halvsova hela dagen så har jag varit med Sofia på stan, hon hade lite problem att hitta paket och kläder till kvällen, man får väl ställa upp som smakråd då ;)

Jag uppdaterar mer imon, berättar hur kvällen varit.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0