MC

Jag sitter o kollar på desperate utan ljud, bra att det är taxt ialf :)
Idag har det varit jobb 7-15. Sen åkte jag hem till mamma o åt.
Sen la jag mig i soffan och fastnade där, låg o halv sov tills Amanda ringde o ville ha med mig till donken i Mjölby! Inte tackar jag nej att åka bil på kvällen. Det är nog bland det mysigaste jag vet.
Lyssna på bra musik o bara sitta o prata :)

Mer än så har jag inte hunnit med idag.
Imon är jag ledig så tänkte hinna med lite då.
Städa, tvätta, träffa Fille, plantera blommor hos mamma o pappa o sen gå på hockey.
Min morbror kom ner från Stockholm och överaskade, så hoppas på att träffa honom en stund imon me :)

Jag sitter lite o kikar på dekoration till Halloween, sånt här är lite kul tycker jag :D

Jahopp, ha en bra kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Svea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 04:23:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0