JOBB

Sitter o äter frukost, ska snart dra mig till jobbet.
Det är Jag o Cissi o massa vikarier idag :)
Detta är också min sista dag som jag vet nu och det känns inte alls bra!
Jag kommer sakna mitt jobb så sjukt mycket mina tanter o gubbar, mina arbetskamrater, ALLT!!
Håller tummarna för att det kan bli lite ljusare tider.
Men vad ska jag göra nu, vad ska jag söka? Jag kommer få panik av att bara gå hemma i min lilla etta?!!!

Igår pratade jag med Nina, vi planerade lite inför Matildas o min tripp, o även kryssningen :)
Det får man väl längta till ialf. GÖTT

I helgen vet jag inte vad som händer? Lördag blir det Ikea ialf med mamma o pappa.
De ska köpa kök o jag en byrå :)

Så är det!
FATTA, om 5 dagar står Fille på svenskmark, :D:D:D:D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0