Jobb

Oh jag vill ha en sån här vecka alltid, med jobb o även lite ledigt :)
Jobbar 12-18 idag, lite tråkig tid eftersom det är hela dagen typ, men jag är glad ändå, hehe

IDAG ÄR DET MIN BÄSTA VÄNS FÖDELSEDAG, FILIPPA FUNDIN FYLLER 20 ÅR!!!
OCH DET FIRAR HON MED ATT ÅKA BIL HELA DAGEN, :D

Igår var det full dag, städade, tvättade sen kom Fille hit på frukost. Hon låg o slappa i soffan medan jag hispade runt. Sen blev det en fika på stan o vi fixade även hennes armband hon fick av Amanda o mig, som hon förövrigt blev jätte nöjd med :)
Sen åkte jag upp till mamma o bosse, tjata lite, sen blev det en sväng på stan med dom. 
De skulle hösta till altan lite, med ljus o blommor. 
På så sätt älskar jag hösten, färgerna, massa ljus o mys :D

I helgen åker vi till Flippestad, eller lördag till söndag. Imon vet jag inte vad som händer på kvällen.
Det är sånt som märks!

Nu måste jag dra.
Ha en bra dag!
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0