händig kvinna?

Idag är dagen jag längtat länge på.. Om TVÅ TIMMAR landar fillefjonkan i älskade Sverige :)
Helt sjukt vad ett år gått fort.. Men jag kommer aldrig ångra att jag varit o hälsat på er...
Efter såhär lång tid ifråb varann borde man väl vara vänner för livet?
Ni vet sådär att man är tärnor på varandras brölopp och faddrar till ens barn?! :)

Jag har tröttnat lite på att vara arbetslös, så idag har jag mycket att stå i..
Började bygga ihop mina två byråar inatt, men gick inte så bra..
så nu sitter jag här med två halvfärdiga byråar, det är de där förbaskade lådorna jag inte fixar.
Spikar fel o vet inte hur jag får ut spik fan.. Usch vad irriterad jag bli.
Så nu har jag ringt hit Olli, hoppas på att hon kan hjälpa mig.

Har även tvätten idag, hoppas på att mina handukar blir vita igen, måste göra några ärenden på stan, handla, laga mat och städa lägenheten. (den måste ju vara fin när min kära vän ska få se den för första gången:)
Ikväll ska jag med Josse till någon som ska scana mig eller vad det nu heter, se hur min kropp mår?!
Jag är nervös kan jag lova, tänk om de säger att jag är som en 40 åring i kroppen. Usch..

Jaja, så är mitt liv..
Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0