Godmorgon

Usch vilken pinsam väckning..
Vaknade av att det plingade på dörren, o utanför stog min vaktmästare o persienkillen,
som tur var hann jag slänga runt täcket om mig. Sist hann jag inte änns till dörren innan han låste upp.
Men nu var det ju bättre som tur var.
Så jag fick gå in på toan o slänga på mig pyjamas o nu sitter jag här med datorn i knät när han pysslar.
Inte lätt att gå undan på en etta :)
Men bra blir det tillslut..

Idag ska jag träffa min kära Nina, hon är hemma ifrån storstan.
Men första ska jag till Lois med Fille, vi ska ut o promenera...
Sen ska jag ta spruta, vaccin mot svininflensan. Usch jag är lite nervös :)
SEN ska jag träffa Nina på lunch. hehe
Ikväll blir det vin och idol hos mig. Alla kommer ju hem denna helgen så tänkte vi kunde mysa till det lite..

Men imon gäller det, då ska vi fira att Fille kommit hem och att hon fyller 20.
Vi ska ha skit kul, massa dans, sång och alkohol :)

Ha en bra helg..
Det ska jag ha :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0