Fredagsmys

Sitter i min lilla ensamhet o njuter.
Väntar på idol, pizzan är i ugnen och colan på kylning :)
Är faktist skönt att ha en egen kväll någon gång såhär..
Jobbade till fyra idag, sen blev det en sväng på stan innan jag gick hem o plockade iordning lite i lägenheten.
Vill ha så mycket som möjligt kvar tills imon pga att jag jobbar o inte vill stressa när jag slutar vid tre..

Imon är det som sagt Halloween, o det ska vi fira hemma hos mig!
Var o köpte lite dekorationer igår så att jag kan spöka upp den lite :)

Filippa var även här med en jätte fin inflyttningspresent. LOVE i bokstäver. Så fint det står i hallen.

Jag saknar Nina, jag skulle så gärna velat att hon hade varit med imon.
Den som väntar på nått gått väntar aldrig förlänge, som man brukar säga ;)

Nu börjar Idol!!
Bilder kommer på söndag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0