Det är söndag

Snart dags att lägga sig i sängen. Jag är jätte trött och jag har en veckas jobb framför mig.
Jag har hunnit att slappna av för mycket på en vecka.
Van vid att ligga i sängen till minst tio :)
Men det ska de bli ändringar på nu.
Imon ska jag ta reda lite på hur det blir med mitt schema o så vidare, håll tummarna för mig!!

Gårdagen?
Så jäkla kul hade jag, speciellt på babar. Jag, Anki o Anna stog o dansade hela kvällen på högtalarna :D:D
jag var bara så allmänt glad, glad att Fille var hemma o jag mådde verkligen så bra.



Idag låg Amanda o jag i sängen till tolv, sen fick jag hoppa upp, blev så stressad när jag fattade vad jag skulle hinna med på två timmar, innan vi skulle åka till Mjölby..
Men jag orkade inte så mycket mer än att duscha o plocka undan lite, sen blev det soffan med cola o en chokladbit :D
Det är ju som sagt söndag.. haha
Jag gillar inte söndagarna så mycket, skönt att man kan ligga i soffan en hel dag utan att få dåligt samvete.
Men då är det en hel vecka tills nästa helg.
O denna helgen har ju Nina varit hemma, o idag åkte hon hem bläää
Nu ses vi nog inte föräns Matilda o jag ska komma upp o hälsa på! :/
Jag är så glad över hennes skull, o även avis på henne. Jag skulle så gärna vilja göra det hon gör nu.
Följa sitt hjärta! :)


Imon jobbar jag 12-18. Blir inte mycket mer än det och träning imon..
Men det är bra de me!!
Sov gott.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Åhh, nu blev jag också sentimental och lite gråtfärdig måste jag erkänna :) DU är så gullig, tack för allt gumman..jag älskar dig och finns alltid här för dig, även om det nu ska vara 30 mil emellan oss! ;)

2009-10-18 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0