trött..

Nu har jag jobbat några timmar o är precis hemkommen. Är sjukt trött pga en hemsk mardröm inatt, vaknade halv fem o ville inte somna om, var rädd att jag skulle komma tillbaka till drömmen igen..  Usch.
Nu har jag betalat mina kära räkningar, tänkte dra mig bort till Josse en sväng ryktades om att hon skulle baka ;)
Sen blir det nog en sväng på stan innan träningen. Behöver köpa lite julblommar o mysa till lägenheten ännu mer..

Usch igår fick jag känlsan av att man knappt kan lita på någon av sina vänner, eller ne så farligt var det väl inte. Men jag är trött på att bli sviken om och om igen. Jag tror jag håller mig med de jag vet behandlar mig bra, o inte tar mig förgivet. Jag vet inte varför folk gör det, är jag för snäll? ;) Haha

Nedå, inget depp nu, ska sätta på bra musik i öronen o traska bort till Josse.
Ha en bra dag!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, du sötnos..mig kan du alltid lita på :) Ring mig när du har tid!

2009-11-30 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0