ny vecka

o inget jobb som jag vet än..
Känns väl lite sådär, man får ta dagen som den kommer!

Just nu sitter jag nerkrupen i soffan, med soffa o knäckemacka efter en rolig träning :)
Haha, Shit vad jag o Olli har skrattat..
skulle trycka ner en såndär lock till hålen i golvet. O shit vad det small.
Skrämde visst en hel del av folket i lokalen, de trodde jag hade smällare med mig.. Haha

Har annars inte gjort så mycket igår, var o fikade med Ninni o Olivia, sen har jag bara slappat kände att jag behövde det efter helgen..
Den blev visst rätt hård. Mer behöver man inte säga.
Jo att jag har haft en kanon helg :)

O en sak till, Idag bestämde jag mig även för att fira nyår i storstan hos bästa Nina :)
Det är något jag verkligen ser fram emot...

Imon blir det Jönköping, ska till vetrinären med Ella sen hoppas jag på en sväng till Gina..

Sov så gott!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 08:28:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0