ledig dag

Ligger i sängen o drar mig. Filippa ligger brevid mig o irriterar sig på ljuset :P
Igår hade vi en Sandra o Fille dag.. Hängde först med henne till Västervik, lämnade varor åt o sen åkte vi hem.
Sen gick vi o köpte lite gott, hyrde film o slängde ss i soffan..
Filmen var skit bra, man låg på helspänn hela tiden. State of play, rekomenderas :)

Idag är jag ledig, tänkte gå upp till min mamma o äta. Mer vet jag inte. Kanske en promenad med Ella o Matilda om de vill lixom :)

Juste igår, blev skit glad. Jag o Matilda kan nu se varandra på facebook. Jag hade på nått sätt råkat blocka henne. Inte vet jag hur. Men glada är vi att vi ska snoka på varann nu ialf :)

Ha en bra dag.
PUSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0