Julstök :)

Nu har jag fått klagomål att jag uppdaterar för lite..
Min kära Stockholms vän vill ha nått o läsa!!
Fast nu är hon ju hemma o hälsar på :D

Jag blir såå glad när hon kommer hem, jag vill alltid ha henne här.. Tur att telefonen uppfanns!!
Denna vecka har också varit utan jobb, eller på lördag jobbar jag 13 timmar. Helt okej? :)
Känns som Januari kommer bli en knapert månad. Men som tur var så finns det lite sparde pengar!
Igår kom som sagt Nina hem, vi började med lite fika/frukost hos Sandra, sen på kvällen hade vi den traditionella räkmacke kvällen som vi alltid har när Nina kommer hem :) Så himla mysigt o kul, det blir då inte tyst en sekund, massa skratt o tjöt. Sånt vi gillar :)

Idag blir det att städa lägenheten, sätta upp adventsgrejer ( vad sätter man upp till advent?) Tomtar o sånt känns lite tidgt, men mina fina stjärna ska upp ialf, ska hem till mamma o kolla lite vad som finns..
Sen ikväll kommer mina favvo pojkar, ooo vad jag längtar till man får en bamsekram o mysa med dom innan de ska sova, love it :)
Sen blir resten av veckan fullspäckad..

Inatt låg jag o kollade på oskyldigt dömd, shot vad läskigt det är att ligga själv o kolla på sånt, trodde aldrig att jag skulle våga somna, men tillslut så :)

Nehe, nu ska jag äta frukost, sen börjar städandet!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

mycket härlig uppdatering!

Bra sandra :)

2009-11-26 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0