1 advent

Ohh vad jag älskar julen.. snart kommer tjejerna hit på lite glöggkväll :)
Mjuk pepparkaka står i ugnen och ger massa jullukt, massa ljus tända o ger mysfaktor på max, o sist men verkligen inte minst, Carolas julskiva spelas :D Kan man få en bättre julkänsla? Nope, skulle inte tro det!

Kom nyss hem från stan, självlaste julskyltningen o det missar inte jag..
Tänkte gå en sväng imon med, köpa lite julpynt o nya blockljus, mina bränner snart upp bordet :P

I helgen har jag egentligen inte gjort så mycket, Flippestad stormen kom i torsdag så har mest myst med dom..
Shit vad Maxximus blivit stor, han går med en liten motorcykel o brummar. Så himla söt o lik Eddan när han var liten. Mina älskade pojkar!
Jobbade igår med, var endast ledig två timmar så var helt slut när jag kom hem så blev ingen parken för mig tråkigt nog! Hoppas på nästa helg?

Nu kommer dom:D:D
Ha en bra kväll..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0