Utgång i DC

Nu ligger amanda o jag nyvakna i sängen, klockan är två..
blev sent igår, vi kom hem 5 imorsse, stannade o åt amerikanska pannkakor innan vi åkte hem :)
Kvällen började här, vi förfestade, all tjejer + stas.. redigt gott folk o skaffat mandie :D
Men kvällen blev väl inte så bra för mig, var så sjukt trött vid tolv, höll på att somna på toan,
jag har visst inte ställt om mig heöt här än :P
Men jag hade jätte kul, massa dans på högtalarna, men hallå inte en snygg kille, eller en företsen,
en enda på ett grymt stort ställe!?
Det bästa var att vi slapp stå i den långa kön, stus fixade in oss o vi fick gå före alla i kön, sånt gillar jag, speciellt när det spö regnar o man bara har shorts o klänning på sig...

Idag blir det bowling här i maryland med tjejerna..
Det gillar Amanda o Jag verkligen..
Juste shoppade ju igår med, hittade en hel del, men mest nöjd är jag över bikinin på Victoria Secret, den ni ;)

Jaja, bäst att hoppa in i duschen, petra  o sandra kommer o hämtar oss om 50 minuter, wops..
Ha det kanon, Yes Matilda jag njuter av varje sekund :D
Ta hand om Tranås..
PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för den fina sången idag tjejer!

roligt att höra ifrån er lite.



och du sandra, du får inte saknar mig förmkt bara ;)

2009-05-17 @ 21:42:48
URL: http://thillys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm, så det blev en snabbdusch då, haha ;)

Härlig och höra, grymt avis på bikinin på viktoria secret..nyfiken som bara den! Du är värd den :)



Räknar ner tills du kommer hem :)

2009-05-17 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0