USA

JAG ÄR HÄR :D:D:D:
O jag är kanon trött, ska skriva ett kort inlägg innan bara!
Resan har gått jätte bra, lite lång tid att sitta bara,
som Nina vet så hittar jag alltid någon att prata med,
när jag sagt hej då till mamma o pappa, satte jag mig i en bar, tog en cider o lipade lite.
En kvinna, 40 + typ kom fram o satte sig brevid mig, frågade vart jag skulle o när jag sa Usa utrycker hon sig "men då ska du ju inte sitta här o lipa" haha det behövde jag höra där, kände mig så grymt ensam..
Sen i Amsterdam, där jag bytte flyg, där gick det också jätte bra, stor flygplats men mycket bra information så man hittade lätt!
O på det planet hamnade jag brevid en tjej o hennes bror, de bor i Usa, så där övade jag engelskan en hel del :P
Haha, paff blev jag bara när vi satt o fyllde i papprerna o systern gick på oan då gav brodern mig en lapp,
o när jag öppnade den var det hans nummer, haha han ville att jag skulle ringa när jag var här ;)
Den ni, behövde inte änns landa innan jag fick napp ;)
Slut tjatat om det, allt är bra, kan inte fatta att jag är här bara.
Amandas familj verkar jätte bra, vi är ensamma hemma hela helgen, så imon blir det fest.
Vi har bestämt oss för att satts på stort ;) Får se hur det slutar!

Ha det kanon hemma!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, du är väl för underbar!

Härligt att du redan hunnit skriva ett blogginlägg, fortsätt så, det är hur roligt som helst att höra hur du har det!

och du, inget mer lipande!!

Hälsa Amanda nu och ha det underbart! älskar dig :)



p.s ring killen!!!!

2009-05-16 @ 14:32:15
Postat av: Filippa

Haha vad du är söt :D

2009-05-16 @ 21:35:36
URL: http://filippafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0