turistdag

hemma är klockan halv fyra, o jag har precis vaknat..
Amanda sover fortfarade såklart :)
Jag har nog inte ställt om mig helt än, men en bra bit på vägen..
Igår bowlade vi som sagt, jag var så dålig, jag förlorade allt, förlorde mot Sandra som typ kastade sönder banan..
vad har hänt, jag ska hem o öva, sen blir det revanch när de kommer o hälsar på i lilla Tranås :)
Efter bowlingen åkte vi till cheescake factiry, fy fasen vad gått det var.. åt kykling o potatismos typ, o sen smakade jag på en cheescake, choklad, ahhh vad god den var, tänkte spara mig till jag åker till Fille så vi kan köpa varsin o smaska i oss :)
Shit vad vi skrattade o prata massa, asså dessa tjejer är helt sjukt roliga,
jag hoppas verkligen att vi ses mer innan jag åker, annars ses vi i Tranås :)

Idag ska vi ha turist dag, gå o se allt man ska typ, hoppas på lite shopping me kanske om vi hinner ;)
Vill tillbaka till VR, vi köpa skor, vi shoppa massa, jag bara älskar usa o shopping, konstigt?

kanske kan lägga in lite bilder ikväll om vi hinner me,
håll koll :)
Ha det så bra där hemma!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0