Shoppingstopp..

till Imorgon :)
Igår var vi som sagt i Pentagon, gick bara in en sväng på forever XXI, hittade en klänning till min utgång på Manhattan ;)
Hoppas att Filippas tjejer hänger på ut bara.. Vi får se!
Som sagt får jag inte shoppa mer nu innan NY, så efter den affären kunde vi inte vara kvar, jag gick o gjorde mina naglar bara.. så nu är de långa o  fina, men oj vad jag hunnit svära på dom, amanda bara skrattar om alltid, ja vi åkte ialf sen till Pentagon Memorial, så himla fint minne..
Alla hade fått varsin plats med sitt namn, det går kappt förklara..





O idag, ja vad har vi gjort, vi var inne i Bethesda, Amanda klippte av håret, de ni ;)
Snabbaste klippningen ever, inte mer 5 minuter, o jag ljuger inte.. haha
Jag hann bara springa över gatan o köpa en Bagels, sen när jag var tillbaka var hon klar!
Sen satte vi oss en stund i parken, så himla härligt väder, bara njuter!
Sen kom Daniel o hans tre kompisar hem, de hade även med sig 14 kyklingar, en hade brytet benet, så himla synd om den! Sånt är väl livet ibland kanske..
Vi åkte ner till poolen en sväng, låtg o solade lite, o sen glass på det, haha..
mat är alltid inblandat med Amanda i mig :P

Nu ska vi göra oss vi göra oss klara för "fest", vi vet inte säkert vad som händer, Stas som fixar det där..
Men verkar bli lite fest nere i hamnen i Georgetown!
Imon går bussen klockan 10 mot NY.. FY FASEN VAD GOTT DET SKA BLI :):)
Packar väskorna lite, haha hade med mig en extra väska till Amanda, men hon verkar inte få plats med så mycket..
Ne, hon ska få packa o fixa i extra väskan lite nu när jag är borta!!

Jaja, dax för partydress, "boom boom pow ;)"
Ha det bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0