Shoppingdag :)

Det har inte gått en dag utan att jag kommit hem med en kasse, jag vet inte vad det är med mig,
fick lön igår med, den var farlig, men la undan det direkt så jag inte kan shoppa upp det här..
Igår åkte vi ut till ett outlet, det var redigt mysigt där, allt var typ nyöppnat, köpte två små converse,
mina pojkar ska få varsitt par :) , sen köpte jag ett linne o ett par shorts, bra gjort av mig..
vi åt även på red mango, skit gott, yogurt med färska frukter., Mumma..

Idag blir det däremot värre, vi ska ut till ett jätte stort mall, ohh, jag längtar till Jamie kommer hem :)
Hehe..
Jag måste bara säga att Fille har kommit till en jätte bra familj, så himla gulliga föräldrar o Julia ska man inte tala om :)

Nehepp, ska göra mig iordning lite, Julia kommer hem vilken muinut som helst!
Ha det bra..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0