Shoppa

ja, det är något vi älskar,
det har blivit endel under dessa dagar :)
Igår åkte vi in en sväng bara för att jag skulle kolla på skor. hittade ett par Steve Madden skor, ohhh, i love them :)
Köpte även trosor på VS. så sjukt skönt, måste ha fler..
På kvällen blev det Guitar Hero och film på Stus.. kollade på Milk, så himla rolig, måste ses !

Jaja. nu ska jag in i duschen, sen är amanda ledig till halv fyra. så blir väl att åka till Pentagon, ligger visst ett mall där med,
inte för att jag ska shoppa så mycket mer, men alltid kul att kolla!

Jag längtar till NY o Filippas planerade vecka, hon är go hon...
Juste jag ska nog göra naglarna idag kanske, får se vad det kostar o så!!
Så ser vara dagar ut!
Ha det bra
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0