IMON <3

Imon träffar jag min bästa Amanda, o jaa tårarna kommer komma, det kan jag lova :)
Jag längtar massa!
Idag åker mamma, pappa o jag upp till stockholm, sover där inatt för imon klockan 9.45 lyfter mitt första plan på amerika :D
Så imon vid halv tio på kvällen kan ni tänka på mig, då landar jag!!
nog om det, jag vet ni blir avis :P

Igår åkte Stina o jag hem till matilda o tog en liten fika, sa hej då o sådär!
Åkte sen hem o då stog packning på schemat, men jag gjorde typ allt annat,
så jag har nu en och en halv timme på mig att duscha, pakca klart, jaa allt som ska göras innan!
Igår blev det även en sväng upp till bröderna Ekman, de hade grill fest. Kul o träffa folk, trött idag istället!

Ne, nu hinner jag inte mer!
¨Ha det kanon nu alla i Sverige, ag ska försöka uppdatera lite ialf!
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0