Fredag

och endast 4 dagar kvar i staterna.. Känns lustigt, att nästan tre veckor kan gå så fort!
Jag måste säga att jag saknar mitt badrum, min dusch mitt handfat min toa..
Där hemma är det då inte stopp i nått, hon Amanda är det stopp i duschen så man fr stå o duscha i sin egen skit typ, h ehe
o här hos Fille är det stopp i handfatet så man får stå o spotta i toan, ni fattar väl att jag saknar itt badrum? :P

igår var vi som sagt på det enorma mallet, det var sjukt stort, men vi orkade inte så  mycket o vi kom på att våra pengar böjar ta slut, så vi åt tacos o sen åkte vi hem, fick med mig några plagg hem ialf..
Jag har börjar fundera på hur jag ska få hem allt, asså det känns inte som jag shoppat alls mycket, men jag har visst typ fyllt en hel resväska, hur nu detta är möjligt? Men idag ska vi pröva på att rulla alla kläder, se om det blir mer plats då...:/

Idag blir det nog en sväng till baren någonstans, jag vet inte, det skulle vara många i vår ålder där visst, o om vi har tur kanske vi får köpa oss en drink eller två.. :)

Nehepp, bäst att hoppa in i duschen utan stråle, hehe :)

O jag får inte glömma my baby fyller ett år idag, ska snart ringa o sjunga för honom!
Ha det bra!
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0