Filipstad

Nu är festen över, städat klart ja allt är klart!
vad ska man säga om festen, jag hade kul, var väl för att det var så bra musik, haha ;)
Ne det blev ju inte mycket folk, men vad gör de?
Hoppas ni också hade kul..
synd bara att bordet gick sönder där i slutet, det kunde vi skippat.
Men så är det, dom var väl inte så glada på oss.

Haha, igår när jag hade lagt mig, skulle ringa godnatt samtalet till Nina,
men så vart det inte, vi möttes på majgatan, satt där o prata o garva,
ingen av oss kunde sova i det tillståndet, då visste vi hur dagen idag skulle bli!
Fasen, brände mig på nesslor, blev helt röd på ryggen!



Idag blir det Filipstad,
skönt att komma bort lite, skönt att åka motorcykel, skönt att frå träffa mina Favvopojkar.
Ja det passar jätte bra detta!
Ska ringa Amanda nu en snabbis innan vi åker!

Tack så jätte mycket för alla paket,
ha det så bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

uppdatering tack!!!

2009-05-05 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0