dålig uppdatering?!

Nina har nog tråkigt i skolan, hon ber mig uppdatera nått kul..
Jag har inte skrivit något här sen festen,
jag har ju hunnit med att vara i filipstad, att jobba igen efter sjukan :)

Det är så skönt att åka till filipstad, man gör inget särskilt egentligen, vi äter och umgås mest :)
Man blir redigt bortskämd där med mat, vi har lixom en bror som är skit duktig på att laga mat.
Något jag ska göra är hans fyllda champinjoner, så himla gott o starkt var det.'
Jag åkte ju motorcykel igen, vad har hänt med mig?
Kändes som hela magen skulle vända sig när vi gick upp på bakhjulet, sån fjant jag blivit...
Ne, men för att sammanfatta helgen så hade jag hade kanon.
Bilder kommer senare!

Igår var Sofia o jag ute i aggas igen,
vi har fått böter på 1000 kr o vi känner inte för att betala det,
så igår var vi ute o tvättade mattan o nu är vi på jakt efter ett nytt bord!


Om ni vet eller hör något om ett sånt här bord, hör av er till Sofia eller mig då, tack :)

Idag är jag ledig, sov länge, sen plockade jag iordning på rummet. Det behövdes kan man säga!
Slänger ut sterion nu, behöver den inte nu innan jag flyttar, det bara drar till sig massa damm..
Ska snart åka till Aneby o hälsa på Stina, herregud har ni hört något dummar,
Aneby har ingen kina resturang, endast pizzerier?! Haha


Jaja som sagt, bilder kommer senare.
endast 10 dagar kvar till USA, washington DC nu LÄNGTAR!!!!!!!!
Ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen, vi hade en himla god pizzeria ;)

2009-05-07 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0