ändrade planer..

Satc turen var skit bra, tack tack tack igen :) hehe
vi stannade på olika ställen, där charlotte hittade mr rabbit, muffins stället, o bäst av allt, vi fick ta en cosmopolitan på Stevs bar :) Hon som guidade oss var skit rolig, hon hade visst varit på efterfest med alla, hon  beättade hur hon hade reagerat när hon mött dom, oja hon var skit rolig ialf :)

Ikväll skulle jag ju som sagt mött Manhattans uteliv för första gången, men nej så blev det inte..
O det är klart det var en besvikelse, men det var då inte Filles fel ialf!
Men vi deppade inte för det, åkte o köpte massa snacks o cola, så nu ska vi sätta på en film o krypa ner i soffan o njuta av våran sista kväll tillsammans, babe <3



Usch Amanda ringde nu o sa att jag komemer få sitta o vänta på flyplatsen + att klara mig helt själv..
detta gjorde ig väldigt nervös, men men jag ska väl klara det me!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är klart att du klarar det, gummman... Du kan allt!! Ha trevlig resa hem, så ses vi på hemmaplan. Måste ju höra lite... jag har ju läst bloggen, men vill veta lite till. Vi får se om Amanda får plats med några grejer i väskan!?

Kramar från Mia

2009-05-31 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0