8

Idag tänkte jag lägga upp lite bilder från Filipstad..
Även biilder från festen på facebook, då vet jag att Amanda blir glad ;)

Idag har jag jobbat till halv tre, sen var Kerstin hemma hos mamma, så satt o prata o åt med dom!
Gjorde kykling i kokosmjölk så himla gott är det, eller vad säger Sandra o Nina ;)

Råkade sen somna i soffan o där försvann hela dagen,
jag har verkligen blivit tråkig, gör inget på dagarna längre känns det som :/
Men imon, då blir det Liseberg med Nina, så jäkla gott. Leka bör man annars dör man :D:D:D

OCH det är bara 8 dagar tills jag sätter mig på flyget, längtar mer än mest, kan man det?
Hur ska vi kunna ta igen 7-8 månader? haha, ahhh kan inte säga mer än att jag LÄNGTAR :)

Okej, ha det bra!
PUSS















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0