6

Jag borde bli pizzabagare, så jäkla god ser pizzan ut som är i ugnen nu..
Upp till bevis om 20 minuter :)

Idag var det jobb 12-18, väldigt lungt o tiden gick fort,
råkade öppna en öl o det bara skvätta över mig, kul att springa runt till folk o lukta öl..
Men det gick bra det me!

Igår, ja vad ska man säga.
En sjukt rolig dag, både Nina o jag vann 2 kg choklad var, fatta att vi var glada :)
Det känns sorgligt att man känner att man växt ifrån det lite.
Det kändes inte alls lika stort som för 3 år sedan!
Men vi hade inte tråkigt, det kan jag lova :)
Det är en dag jag kommer minnas länge, Tack tack tack Nina " berit" :)

Ikväll tar jag det lungt, hade tänkt att börja packa lite,
men ändrade planer, Pappa hade lovat att ha Villia o då får man inte vara ifred alls, men det klagar man inte på!  :)
Tänka åka förbi en sväng hos Cissi o Anki en sväng ialf, de var på någon fest..
Så ser min kväll ut, imon är det jobb igen..

6 Dagar kvar <3
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack Kerstin!!

2009-05-10 @ 01:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0