4 dagar kvar

det är sant, 4 dagar kvar tills jag får träffa Amanda, :):):)
Jag hoppas då inte att du blir sjuk till dess du!

Igår var det jobb, 12-18,
o när jag kom hem ser jag lexusen stå på garage uppfarten, fatta att jag blir glad :D
Trodde de skulle komma vid elva typ!
Så igår var huset fullt av liv, Edwin, Maxxi, kim o Greta kom ner.. De ville säga hej då innan jag åkte :)
Kul!
Känns inte så kul att gå o jobba idag när de är här, men så är det, jobbar till tre
sen möter jag upp dom på stan för en lunch, o ikväll blir det att fira pappa som fyller imon :)
De åker hem imon kväll så jag ska njuta av varje minut med mina killar!

Nehepp,
ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh shiiit, jag är sjuk!! mår inte alls bra .. bajs! men det måste gå över innan fredag iaf. annars vet ifan vem jag ska slå ner!! hehe. sjuuuukt att du kommer btw, hihii <3

2009-05-11 @ 15:07:12
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0