3

japp, jag räknar ner.
Usch börjar nästan gråta av att tänka på att jag snart ska få träffa mina Bästa!!

Mina favvopojkar ska snart åka hem o jag vet inte när jag träffar dom nästa gång :/
Jobbar ju fasen hela tiden !
Idag ska jag ner på stan, fixa det sista, köpa lite paket till familjerna,
baka till jobbet imon, sen kommer Stina o Matilda o fikar o säger hej då imon..
Det blir ett försök på choklad cupcakes :)

Ska umgås med Nina med, fasen det blir jobbigt att vara jobbigt från henne me :)
 Min lilla kerstin, hjärtegull, ja min Nina ;)

Juste, igår ringde de från Hultsfred o frågade om jag o Nina ville jobba där i sommar,
Självklart sa vi ja, där tjänade man in 1500, GÖTT :)

Jaja, bäst att gå!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

underbart att få vara på hultsfred med dig i sommar! :)

Kommer dock sakna dig väldigt mycket under dessa två veckor. kommer bli tufft utan dig.

2009-05-12 @ 13:54:30
Postat av: Amanda

Åhh, torka bajs är ju nått du är van vid nu ju så Hultan kommer ju inte bli jobbigt för dig :p Höhöhö!! :P nejvars, men vad är de du ska göra för nått jobb? Gott att spara pengar!! SNART KOMMER DUUU!!! <3<3<3

2009-05-13 @ 05:55:56
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: Amanda

FAN VAD TRÖG JAG ÄR!! Jag behöver ju din flyginformation om jag ska ha nån chans att hitta dig. Antar att du flyger med lufthansa men måste veta mer än så. Skicka ett mail med all info tack !! <3

2009-05-14 @ 14:38:17
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0