Tisdag

o det betyder ledig dag.
Har precis gått upp, ska väl snart ta mig lite frukost.

Vet inte hur gårdagen slutade, jag vet att jag har gjort fel, men jag står som sagt för vad jag sagt.
Men självklart, var det fel att inte säga det direkt till dig!
Aja, jag hoppas att vi hörs ikväll så vi kan avsluta samtalen..

Tänkte åka ner till lägenheten o städa lite efter helgen, plocka lite vad jag vill ha o sådär.
Är ju vissa som ska låna den över sommaren nu innan jag tar över den.
Hehe, jag kan inte fatta hur jag ska klara mig helt själv, men men man lär sig väl :)
Tråkigt bara att laga mat till sig själv, men som jag alltid sagt,
vänner ni är alltid välkommna på mat hos mig, :D:D

Oh sen vid fyra ska jag på massage, så himla skönt.
Tänkte köpa mig nått sen, just för att det är tisdag o jag är ledig..
Tycker allt jag är värd det..

Helgen blir det "mc bartender" med Nina, vi ska stå i baren på hennes pappas mc klubb.
Alltid kul.. :)
Ne bäst att börja dagen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan äta med dig, det gillar jag! :)

Hoppas helgen blir rolig, men vi lyckas nog! du&jag

2009-03-24 @ 12:23:22
Postat av: matilda

jag och simon kommer på mat så ofta vi får ;)

2009-03-24 @ 13:53:29
URL: http://thillys.blogg.se/
Postat av: amanda

Vad har hant?

2009-03-25 @ 02:13:53
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0