Söndag

Fasen vad skönt, vaknade precis..
Var ett tag sen jag sov såhär länge!

Det blev utgån igår, fast blev inte så mycket dricka för min del..
Haha, fasen höll ju på att somna där innan Nina kom.
Men men, vi är inte dom som står stil fast vi inte mycket alkohol har i kroppen.
Vi heartbreakar ändå.
Bäst på det lixom!
Bra ni är tjejer :)

Idag ska jag inte göra så mycket,
tänkte sätta mig o boka flygbiljetten.
Blir att åka den 24 maj verkar det som.
Det där har Fille funderat ut nogrant nu, ;)

Ha en bra söndag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

du är allt bra du med! :)

2009-03-01 @ 14:27:54
Postat av: Amanda

Jahaa? Och jag har förstås inget att säga till om då? Varför kunde du inte komma när jag kunde?

2009-03-02 @ 02:47:15
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0