Söndag

Oh, vilken bra helg jag haft, så himla kul :)
Fredags blev ju speciellt eftersom mina favvo killar kom o överaska..
o igår shit asså, haha..
Nina kom hit på en fördrink innan vi begav oss till lägenheten, Olli, Elin o Julia kom dit me..
enligt mig hade jag bränt en kanon skiva, men ingen höll med mig, helt sjukt! Blev verkligen besviken ;)
Sen drösade det in massa hockeyboys o då blev det dans o mera dans, vi gick sedan till statt,
o shit vad kul jag hade där, ett band som spelade skit bra låtar, show me heaven, oj vad den är bra!!!
Blev även efterfest, eller Bull fixade i lägenheten, o själv var jag inte me..
Träffade ju ömopojkarna o de har man ju inte pratat med allt för mycket, kul kul,
mindre kul att man sen blev utlåst från lägenheten, haha satt där utanför på en bänk i över en halv timme..
När jag sedan kom upp var jag inte på humör så folket fick gå,
alla utan Nina, bröderna Magnusson o Bull, haha shit det blev mycket skratt i tårar..
Gå in på naxelsson.blogg.se för bilder, ja de gick inte innan fem ialf, o pappa kom o hämtade mig nio i morrse.
Kan säga att jag är ganska trött idag, men det kvittar när det blev en sån kanon kväll :);):)

O ännu bättre, skulle börjat jobba 7 imon, men då ringde de o frågade om jag ville börja tolv,
var ju inte sen med att säga JA, haha så himla skönt.
Så nu ska jag ha en riktig slappkväll, pyjamas, chips o dipp och Beck såklart. Helt rätt!

Oj blev några rader,
men nu börjar OTH, ha en bra söndagskväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0