Söndag

o snart dax för jobb...
känns inte så nice eftersom det typ inte finns så mycket o göra och att jag gärna legat kvar i sängen!

Gårdagen var bra, gjorde mig iordning lite snabbt efter jobbet, åkte ner till Josse,
inhandlade räkor, mm så himla goda räkmackor gjorde jag :)
Det blev alkohol, dans o melodifestival. Bra låt som vann...
Sen blev det en sväng till någon fest, mycket folk, men gick till Gager istället, satt framför brasan o pratade
innan vi gick fram till stan. Blev ingen utgång, somnade halv ett o det var skönt, skönt idag ialf ;)

Som sagt idag blir det jobb, sen hoppas på lite "spa-kväll"  och Beck med mamma!




Kommentarer
Postat av: Nina

åhh, herregud vilken bild.

tacktack för den, jag som var så snäll!

Men lugn, jag har några att hämnas med ;)

2009-03-15 @ 13:51:21
Postat av: Nina

Kan vi inte göra räkmackor snart igen?

Nån gång nu i veckan..



Är så sugen ;)

2009-03-16 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0