Onsdag

O idag fyller min bästa vän och även äldsta vän 20 år!
Hoppas du har en bra dag, att du klarar dig utan mig,
du fick ju faktist min fina sång som alltid, så allt är fortfarande som det ska ;)
Om tre månader tar vi igen allt, din o min stora dag ska firas lite efteråt.
Men då jäklar ska det firas :D:D:D
Saknar dig massa!

Idag har annars varit en lugn dag.
Jobbade 7-14, sen fikade jag med Fritte o tog stan en snabbis.
Sen var jag nere o förnyade mitt gymkort, handlade även med mamma.
Alltid bra så att får vad man vill ha!
Kom precis hem Från Josse, Olli o jag var där o åt lite.
Kolla på Greys o bara tjöta.
Haha, klockan är tio o jag pallar inte mer.
Min kropp skriker efter sööömn!
Börjar 7 imon me, så bäst att sova lixom!
Sov gott.
O Nina, hoppas resan har gått bra?!
haha redan tomt att inte få ringa dig innan jag ska sova ;P

ajaaaa..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

TACK ÄLSKADE DU!

Dagen blev bra tillslut! <3

2009-03-05 @ 03:57:36
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: Nina

Sötis! haha men nu kan du börja räkna ner dagarna.

Om tre dagar är jag hemma! haha!



Ja, resan gick jättebra! Tack för att du tänker på mig!

PUSS

2009-03-05 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0