Onsdag

o ledig dag..
Låg i soffan o kolla Oth o andra avenyn som jag hade missat.
Har även lagat amandas makaronilåda, får väl se hur det blir :)

Ska hämta Villia vid Fyra, innan det tänkte jag träffa Nina en sväng
o även hoppa in på Voice o köpa lite kläder.
Skulle inte köpa nått denna månad, men kan inte låta bli.
Så himla fint var det :)

Vid sex blir det nog Lisa projektarbete med Matilda o Nina!
Sen får vi väl se.
Tack Fritte för designen, så himla mycket Fritte o det skulle det bli, jag är nöjd :D:D

Ahh, vad svårt det är att veta vilka man ska bjuda på festen,
svårt att ta en gräns. Men på fredag ska Sofia o jag gå igenom allt o se.
O hur tusan får man tag i människan som äger Aggas? 
Jaja, får söka vidare.
Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0