Lördag

o klockan är halv fem, dags att sätta på musiken o göra sig i ordning.
Funderar på att locka mitt lilla hår, får se..
Nina kommer hit vid sex, ska göra hennes hår o ta en fördrink,
sen blir det fest i lägenheten, Olli kommer dit me,  grabbarna kommer väl senare,
o sen självklart statt o massa dans. :D:D
Känner på mig att det blir en bra kväll :)

Juste igår när vi satt på after worken fick jag en bild på Maxxi o pappa o fattade direkt då att de hade kommit ner o överaskat oss, jag som så gärna ville att de skulle komma blev såklart skit glad, drog med M o N hem,
så blev en kväll med let´s dance hemma hos fam. christiansson. Nedå, så illa var det inte,
hämta upp Josse o Olli sen o åkte ner till innebandyn, kom väl hem vid två, då blev det sängen direkt! :)

Tog mig upp ur sängen o åkte till ängarydsgympasal där det var bamste gympa,
tänkte att Villia o Edwin skulle få leka av sig lite, o kul verkade de ha, bra det :)
Blev en sväng på stan efter det.
Så himla fint väder, man kan inget annat att göra än att vara ute, så skönt!

Nehepp,
ska väl dra mig!
Ha en kanon kväll!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0