Lördag

Fasen vad tråkiga rubriker jag har men jag har verkligen ingen fantasi, ni får stå ut!
Vaknade nio idag av att jag hörde bilen åka iväg o mamma hade lovat att köra mig till jobbet,
så jag började tänka på när jag vara tvungen att gå upp nu då, sen kunde jag inte somna om :P
Men när jag kom ner hade mamma bara kört pappa, så nu kan jag ta det lungt,
ska ta en dusch o äta frukost i lugn o ro :)
Sen blir det jobb 12-18.
Efter jobbet blir det räkmacka, pepino o melodifestivalen med Nina,
sen får vi se vad som händer, kommer säkert hamna på dansgolvet om Nina får som hon vill!

JUSTE, jag har blivit en arbetande kvinna på riktigt.
Fick 75% fasta tider igår, så jäkla gott.
Att allt kan gå så bra i dessa tider, då har man tur :D:D
Så Fille nu behöver du inte vara orolig att jag inte har pengar när jag kommer ;)

Efter jobbet igår, hämta mamma o jag Villia,
sen kom Sofia o vi planerade festen, nu är listan skriven, lokalen bokat,
är bara inbjudningar som ska ut nu! Så valborg, då jäklar ;)
Åkte till babar sen för aftoer work med Josse o Olli, vidare till Martina för lite vin och hockey(?)
Har alltid trevligt i deras sällskap :)

Ne, nu är det bäst att börja dagen.
Ha det bra.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi ska dansa hela natten lång...host.

Nej, men jag ska nog få ut er på lite roligheter! :)

Man vet ju aldrig vad som händer när man är med mig! ;) haha



2009-03-14 @ 12:56:42
Postat av: sandra

jag vill med dansa med er, eller så får ni båda komma hit och dansa ;)

ha iaf en kanonkväll.. PUSS

2009-03-14 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0