Ledig dag

o fullt upp som alltid.
Men fy fasen vad sur jag blev när jag vaknade o fick se detta pissväder..
Ahhh, jag vill ha vååår!

Har redan varit o vänt i Eksjö.
Hade inget o göra så hängde me Nina o Jeppe när de fixade sina pass.
Alltid kul att åka bil lixom..
Nu har jag maten i ugnen, så himla hungrig är jag.
Blir snitzel o potatis. Gott gott!

Ska ner o kolla två lägenheter med Josse vid tre så känner mig lite smått stressad.
Synd att det bara inte var till en själv.
Sen blir det att hämta Villia, o sen tjejkväll hos Josse.
Bra ledig dag det här!

Men sen är helgen o jobb blir det då.
usch. fast imon när jag slutat ska jag åka direkt o ställa mig i en bar. Haha
Fast på rätt sida denna gång.
Nina o jag ska stå i baren på hennes pappas mc klubb.
Kan nog bli kul det me.
nehee, tiden rinner iväg.

Ha en bra dag/kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0