Jobb

Sitter på jobbet,
eller blev fel idag så jag fick gå upp till junk o gå brevid Martina, inte fel det.
Nu ska jag nog få ännu mer fast tider. O kanske lite tider här på junk med när jag lärt mig.
Alltid kul med variation, o att man blir glad att det går åt detta håller i denna tid!

Var som sagt på gymmer innan, kände oss inte så taggade, får bli bättre imon.
Herregud, märkte att jag redan tappat massa, ne nu kör vi hårt igen.
Blev en snabb lunch på bakfickan innan med, Matilda var snäll o hängde med mig :D

Usch jag har tänkt mycket på vad smo händer i höst?
Hade ju planerat att åka o jobba i Norge men fick höra att de ska börja skicka hem svenskar nu..
Va fasen ska jag stanna i Tranås i höst ändå?
Eller ska man skaffa något jobb i någon annan stad?
Ne jag vet verkligen inte, vet inte hur min framtid ser ut, känns lite lustigt.
När ska man börja plugga lixom`?
Ne får bli att börja tänka framåt lite o inte bara på nuet!

Nehepp, om man skulle ta o gör något vettigt!
Ha en bra kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0