Heeelg

Ja, helgen verkar bli okej ialf..
Åkte direkt efter jobbet till patric,
lekte lite med Villia tills Josse kom hem, då blev det mat.
Olivia o Viktoria kom med, Kul med syskon kväll, haha  :)

Imon blir det Örebros badhus, hehe, fjäskade in mig på ett hörn hos rydsnäsfolket ;)
Haha, ja fasen avd kul det ska bli, Matilda o jag har velat åka dit bra länge!
Åker vid tio imon, så det blir en heldag, gött!
Om jag har ork sen när vi kommer hem tänkte jag
gå o hälsa på Hannahs o Sofias kompis från stockholm (någon från deras resa)
annars blir det nog bara enm lugn kväll framför Melodifestivale, (fest ;)
Ne, jag jobbar ju som sagt heldag på söndag, kul noooot!!!!!!

Ne, bäst o sova nu så man blir pigg imon!
sov gott!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0