Godnatt..

japp, nu är det dags för mig att lägga mig i sängen,
så himla trött, höll på att somna i soffan precis..
Tänkte lägga mig o läsa en stund, boken är så himla bra!

O sen sitter jag o irriterar mig på att biljetten som jag kollat på i typ två veckor
verkar vara slut.
Ahhhh, nu ligger biljetterna på 5000.
Men får vänta tills imon o se, de skulle maila mig inom 24 timmar.

Imon börjar jobb igen,
7-14. Sen ska jag hem o äta med mamma.
Senare hoppas jag på att det blir gymmet med Matilda.
Hon ska ju ha kul hela dagen på ullared, nej då, jag är inte avis..

Juste, chefen ringde o frågade om jag ville ha lite fasta tider.
o svaret blev såklart JAAA,
så himla skönt att bara veta vilka helger man jobbar.
Är ju inte så många dagar men kanske kunde få några fler på junk.
Varannan helg blir det ialf jobb.
Bra pengar!

Nemen ni får väl ha en bra kväll o natt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0