Bra lördag!

Tillslut kom bönderna o hämtade mig,
bättre sent än aldrig som man brukar säga :)
Oj vilken dag, har haft skit kul.
Fast måste erkänna att jag trodde att det skulle vara större.
Jag har ju bara varit där på sommaren innan o då är det ju bara öppet där ute!
Det roligaste var forsen, shit var typ det ända vi åkte.
Men vafasen, jag fattar inte vad jag gjorde för fel, fastnade o åkte tillbaka hela tiden, haha.
O när vi skulle äta o jag skulle sätta nykeln runt benet,
tror ni inte bander gick av o nykeln flog i vattnet, VARFÖR HÄNDER ALLT MIG?
Så det var bara i o ta upp den på det ljupa vattnet!
Ja, lite svårt att förklara sånt som var kul, endast vi som var me som förstår! :)

Ja, ikväll har mamma o jag myst framför tv:n, melodifestivalen!!!
Tycker att helt rätt gick vidare,
asså det fanns ju de jag kommer lyssna på mer men om man ska tänka realsitiskt så gick rätt vidare!

Ne, nu ska jag lägga mig o kolla Wallander, sen sova, jobbar ju lååång dag imon.
Kul en lördag o lägga sig i sängen TIO, inte normalt för mig.
Sen ringer ju Nina me när hon kommit till Sverige! ;D;D
Tråkigt me när de andra bara lämnade av mig o sen åkte vidare o festade.
Mindre kul, yes, men mer kul när pengarna kommer :)

Ha en kanon kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

tack för att du hängde me!

måste vi göra om (fast vi satsar nog på skara sommarland då:) hihi! love you <3

2009-03-07 @ 23:02:43
Postat av: matilda

tack för att du följde med!

får vi snart göra om ( men då satsar vi nog på skara sommarland istället:) love you <3 hihi

2009-03-07 @ 23:03:24
Postat av: Nina

Nu är jag hemma i Sverige igen! :)



2009-03-08 @ 02:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0