Bästa vänner!

Filippa & Amanda, fasen vad jag saknar er!
Helt sjukt, snart kommer jag o hälsar på er, o jag längtar massa!
Ska bli så kul..
Har pratat med Fille i en timme ju, örat är helt dött ;)
Får vänta till efter träningen o ta Amanda sen.. Haha

o en sak till jag är glad för,
fick deklartionspapper hem idag, 7000 får jag in på kontot vid midsommar,
fasen vad gott :D:D:D

Dagen har varit mycket upp o ner.
Tårar har kommit o även skratt. Mitt humör är väldigt konstigt måste jag säga!

En sak till när vi talar om vänner.
NINA, hon ska nu åka iväg en vecka o lämna mig ensam kvar,
hur ska detta gå? En helg utan dig, köp mig något fint i Cypern är du snäll ;)
Mitt hjärtegull, höööö

Nehepp, på med träningskläder, Pump på g.
Ha en bra kväll!
PUSS









Såklart att du ska vara med på ett hörn Matilda :D:D



Kommentarer
Postat av: Nina

Tack, underbara du!

Bästa smulan som finns är du! :)

(och jag finns här för dig)

Jag ska köpa nått fint till dig, va så säker! :)



Puss älsk!

Du är allt bra du, tack för jag har dig i mitt liv!

2009-03-30 @ 19:53:03
URL: http://naxelsson.blogg.se/
Postat av: matilda

seriöst, det där va det fulaste jag har sett!!! HAHA.. vart är det taget?

2009-03-30 @ 21:15:01
URL: http://thillys.blogg.se/
Postat av: Filippa

haha det är ju sorgligt att det där är enda bilden du har på dig och mig för två år sen ;) DU ÄR BÄST.. PUSS

2009-03-31 @ 18:14:47
URL: http://filippafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0