23.07

shit vad klockan rinner iväg.
Har precis satt mig ner o fått lite lugn o ro.
Jobbade som sagt till halv sju,
Josse rinde då o att det avr knipa med att häma Villia
o jag är ju inte precis sen med att säga att jag gör det.
Så sprang bort till dagiset o sen hem. Var där till åtta
sen var det ju både Rosing o desperate på tv.
Är det ingens om kollar på det eller, telefonen ringde hela tiden!
Har nu suttit o planerat lite om festen med Sofia, måste ut med inbjudningar.¨
Imon ska jag ringa o boka lokalen.
Nu försöker jag att prata lite med Fille men skype är dumt, hoppas hon ringer snart.

Är ledig imon, skönt det, ska ta det lungt,
Hämta Villiagull, sen blir det att gå på Lisas projektarbete, alltid kul.
Sen blir det träna!!!!!

Amanda, hör av dig till mig imon när du vaknat.
Måste ju höra om helgen, hur allt gick ;)

Ne, nu ska jag sova.
PUSS

Kommentarer
Postat av: jess

Du, jag tror knappast det :o Det är ju själva fan att man inte blev född och uppvuxen i gbg eller sthlm :O gaaaah....

2009-03-11 @ 10:37:19
URL: http://jessicawisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0